RAZor
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:24, 27 Gru 2006 Temat postu: FlatOut 2 |
|
|
Wydany dwa lata temu FlatOut zebrał ciepłe recenzje, jednak czołówek list przebojów nie zdobył. Trudno powiedzieć, czego grze zabrakło - ostatniego szlifu, dobrej akcji marketingowej, a może utrafienia w oczekiwania graczy. Firma Bugbear Entertainment wierzy, że pogrzebało ją innowacyjne podejście do tematu. Potrzeba było czasu, by gracze przekonali się do niekonwencjonalnych wyścigów z ostrą demolką w tle.
Z częścią drugą nie powinno już być tak źle. FlatOut 2 powstaje w glorii swego poprzednika i natrafi na twardy grunt w postaci zdyscyplinowanych fanów oryginału (których grono stale rośnie). Program ukaże się na pecetach oraz konsolach Xbox i Playstation 2. Przyniesie sprawdzony model zabawy, poprawioną oprawę graficzną oraz kilka nowych rozwiązań, które wyniosą grywalność ponad akceptowalne poziomy. Ta gra Cię stłamsi i rzuci na ziemię - śmieją się programiści Bugbear w jednym z telewizyjnych wywiadów.
We FlatOut 2 przejedziesz pojedynczy wyścig, stoczysz pojedynek w sieci bądź zmierzysz się w mistrzostwach z kierowcami sterowanymi przez komputer. Goście ci będą tym razem zaopatrzeni w różne facjaty i style jazdy, dzięki czemu zabawa ma być bardziej emocjonująca. W programie pojawi się też tryb kariery, podzielony na grupy (derby, race, street) i gwarantujący co najmniej 20 godzin rozgrywki. W planach są również zawody typu destruction derby (gdzie trzeba po prostu zmasakrować wozy rywali), a także ragdoll stunt events.
Już dziś czekają na Ciebie zakręcone, bardzo trudne trasy, rozrzucone po terytorium Stanów Zjednoczonych. Są tu tereny górskie z malowniczymi szczytami na horyzoncie i wąskimi przesmykami, w które trudno się zmieścić. Są też klasyczne przełaje, zalesione po bokach, z nie najlepszym, nierównym podłożem. Obok nich pojawiają się tereny pustyni skalistej, usianej wielkimi, pomarańczowymi skałami - podobnymi do tych, po których wspinał się Tom Cruise w drugiej części Mission Impossible. Nie brakuje też terenów miejskich, a także stadionów futbolowych z przepiękną, zieloną trawką.
Trasy są dłuższe niż we FlatOut dwa lata temu, a w dodatku usiano je tysiącami rozmaitych przeszkód. Niemal co chwila można wpaść na jakiś słupek, oponę, stary wrak, pieniek czy inny gadżet, który został opisany oddzielnymi procedurami fizycznymi i dzięki temu zachowuje się niezwykle naturalnie. Stara opona problemem więc nie jest, ale już potężny głaz narzutowy jak najbardziej. We FlatOut 2 nie brakuje też tzw. crashsites (miejsc zderzeń) oraz szalenie niebezpiecznych skrótów, które pozwalają ukończyć trasę w o wiele krótszym czasie. Tym samym gra jest bardziej zróżnicowana od oryginału. I jeszcze jedno - 40 różnych samochodów, od SUVów przez muscle po półciężarówki, zapewni Ci ubaw po pachy.
No i wygląda lepiej! Silnik graficzny programu został rozbudowany o efekty graficzne, dostępne jedynie na najnowszych kartach ATI i nVidii. Dorzucono kilka nowych filtrów, a także poprawiono animację. Wszelkiej maści zderzenia wyglądają naturalnie. Licencji na znane marki brakuje, ale dzięki temu wozy odkształcają się oraz składają jak harmonijki. Gubią też setki części, a niekiedy tracą dachy, klapy czy drzwi. We FlatOut 2 kierowca może też wylecieć przez przednią szybę, rozwalając ją na drobne części.
Ta gra jest skazana na sukces, nie wiadomo tylko, na jak wielki. Podejrzewam, że nie zdoła dołączyć do czołówki samochodówek, bowiem znów zabraknie jej dobrego marketingu i charakterystycznego lizusostwa zachodnich dziennikarzy, jakie towarzyszy premierom kosztownych gier z wielkich stajni. Wierzę jednak, że FlatOut 2 da popalić. Niech żyje dobra zabawa!
[link widoczny dla zalogowanych]
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy |
|